Wszystkie zdjęcia i teksty zamieszczone na tej stronie są chronione prawem autorskim, użycie ich bez pisemnej zgody autora (mojej) jest zabronione! Wszystkie prezentowane na tym blogu prace oraz zdjęcia są mojego autorstwa ( jeśli pokazuję cudze prace lub zdjęcia to wyraźnie to zaznaczam), nie pozwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody!!!

żeby nie burczało w brzuszkach...

URODZINOWO- GWIAZDKOWO (czyli kiedy nasze Gwiazdki mają swoje święta :) )

08 sierpnia, 2009

7. Tak, tak... wiem, miałam pisać wczoraj...

... jednak wczoraj gdy mój Tygrys wychodził z domku do pracy na osiedlu zaczął się kolejny dzień prac remontowych :/...
9min. po zakończeniu ciszy nocnej zaczęły się krzyki "rzucanie mięsem" i dzikie harce i swawole ekipy remontowej...
tak "ciekawych" zwrotów "koleżeńskich" podczas pracy jeszcze nie słyszałam i Wy na pewno też nie...
niestety wkrótce udało się panom budowlańcom obudzić moją młodszą córkę i koniec spania...

dodam, ze w nocy położyłam się ok. 2giej, bo ja "nocny marek" jestem... miałam zamiar coś uszyć , ale niestety spudłowałam z doborem tkaniny... i się nie udało :/ co nie oznacza, ze to temat zamknięty- jeszcze do niego wrócę... ale zajęłam się czymś innym... o tej 6:30 :) i efekty mojej pracy baaardzooo mnie satysfakcjonują :D wreszcie :D
ale o tym jutro...

niestety choroba rzuciła mi się wczoraj na zatoki i miałam ogółem koszmarny dzień... nie mogłam się skupić na niczym :(((

ALE TERAZ JUŻ OBIECANE ZDJĘCIA CUDNEJ KARTKI, KTÓRĄ DOST
ALIŚMY OD LENY Z OKAZJI 3ciej ROCZNICY NASZEGO ŚLUBU :)

(tak się akurat
złożyło, że Mała Maszyna Losująca wylosowała akurat mnie i zbiegiem okoliczności było że przypadała nasza rocznica :) w jej dniu rano dostałam paczuszkę :) ) szczegóły TU...

pudełko...



... a w nim...









uwielbiam takie kwiatuchy i te szwy...





a tu dobrze widać, jak się fajowo mieni ten kwadracik :) tak fajowo, ze Karmelka moja chciała mi kartkę obdłubać już z tego kwadracika :/ ale nie doszło do rękoczynu na szczęście :D



i jeszcze raz całość tej piękności :)



LENKO, DZIĘKUJEMY CI BARDZO, JA DZIĘKUJĘ W IMIENIU SWOIM I MĘŻA RAFAŁA ZA TAK MIŁE ŻYCZENIA :)

A KARTKA ... NO CO TU DUŻO PISAĆ - PIĘKNA I KLIMATYCZNA :)


-----
na dziś stanowczo starczy... jutro może Wam pokażę co stworzyłam :)
a teraz sę kładę, póki nic mnie nie boli ... odpukać... puk-stuk!
-----

2 komentarze:

  1. ach Ci panowie budowlańcy ... ja 19 mam też trzy lata po ślubie i też z Rafałem ale moim hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, Gratuluję już dziś i wszystkiego co najlepsze :* Kochana, bo Rafały to fajne chłopaki są :D (ja miała 3ech pod rząd Rafałow i wiesz, jak to mówią do 3ech razy sztuka :D )

    OdpowiedzUsuń

zostaw coś od siebie, myśl, uwagę, konstruktywną krytykę, albo pochwałę :)