Wszystkie zdjęcia i teksty zamieszczone na tej stronie są chronione prawem autorskim, użycie ich bez pisemnej zgody autora (mojej) jest zabronione! Wszystkie prezentowane na tym blogu prace oraz zdjęcia są mojego autorstwa ( jeśli pokazuję cudze prace lub zdjęcia to wyraźnie to zaznaczam), nie pozwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody!!!

żeby nie burczało w brzuszkach...

URODZINOWO- GWIAZDKOWO (czyli kiedy nasze Gwiazdki mają swoje święta :) )

11 marca, 2010

18. Candy REAKTYWACJA :) ♡♡♡



SŁODKOŚCI:

u MAGART:



CUDNE :)

U ANI Z ZIELONEGO WZGÓRZA :)

MARZĘ O TORBIE OD NIEJ :D

























w FILCUDEŃKACH:
miodzio :))






przeminęły z wiatrem:




na FIOLETOWYM PODDASZU:


u RUDLIS:

u ROSZPUNKI:



u KOBENS:





ma też przecudne :) Anya.es art:


u Jagodzianki:



u KULKI:




u Kasi:



w KRAINIE FILCU:



u TUKARY:



u Kasi:



u Izy:


u low flying angels



u Penini:



u
Martity:


u Izabeli:




Przy Kominku:


u Justyny:




w Niekończącej się opowieści:





u Almirani



u Marszy:


u Marzeny





u EDITH:


u Pasjonerii:


u A...NULKI:



u IZUSS1



u MAGDY:





RYBIOOKIEJ,



ZIELONOOKIEJ,
















-----


u KIGABET do 24.08.- podaruj kotka- za cudną torebkę :)

POSZCZĘŚCIŁO MI SIĘ ZNÓW I W LOSOWANIU WYGRAŁAM ŚLICZNĄ BROSZKĘ :)


A u MAMUŚKI-73 łapiemy licznik :) :)
ZŁAPAŁAM!!!!!!!!!!!! ALE MAM FART OSTATNIO :D

O KURCZE, ale duuużooo, nawet nie wiem, gdzie ja to wszystko znalazłam :)







A U MNIE KOLEJNE CANDY BĘDZIE JEDNAK PRZY 10.000 na liczniku, bo ostatnio min. kilka osób do mnie zagląda, więc 5tys. szybko by strzeliło...

więc jeszcze daaaaleeeekoooo do następnego :)





1 komentarz:

zostaw coś od siebie, myśl, uwagę, konstruktywną krytykę, albo pochwałę :)