Wszystkie zdjęcia i teksty zamieszczone na tej stronie są chronione prawem autorskim, użycie ich bez pisemnej zgody autora (mojej) jest zabronione! Wszystkie prezentowane na tym blogu prace oraz zdjęcia są mojego autorstwa ( jeśli pokazuję cudze prace lub zdjęcia to wyraźnie to zaznaczam), nie pozwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody!!!

żeby nie burczało w brzuszkach...

URODZINOWO- GWIAZDKOWO (czyli kiedy nasze Gwiazdki mają swoje święta :) )

02 września, 2009

27. mam kota na punkcie kotów...

zostałam wylosowana u KIGABET i dostanę od Niej broszkę :))
za kotka :)

i tak mi się przypomniało o tym, jak to moja "ex-przyjaciółka" straszliwie chciała kota, ze swoją córką... niestety nie mogły go mieć, gdyż właścicielka domku, który wynajmowała M. nie zgadzała się na takie zwierzęta (musiał im wystarczyć królik w klatce :/ )

i podarowałam Jej kotka... na 1szą rocznicę naszej znajomości...

małego i rozleniwionego, z zawiniętym ogonkiem... :)

podobał się i mi i M. i naszym Dziewczynkom :)

dyndał potem przez jakiś czas przy jej komórce :) teraz nie wiem, czy go gdzieś nie wyrzuciła...

ale był - na koncie mojej wątpliwej twórczości :) ...


6 komentarzy:

  1. ENID, bo przełożę przez kolano - co to znaczy "wątpliwej twórczości"! - Chciałabym mieć taki dar jak Ty (swój też cenię) :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. :) hahaha z tym kolanem się udałaś, Kochana :)
    wiesz, ze mną jest tak, ze chciałabym posiąść wszystkie możliwe techniki, a potem okazuje si, ze w żadnej nie jestem dobra :/ za wiele srok za ogony ciągnę na raz... ale wszystko tak mnie fascynuje... tak bardzo chcę wszystkiego spróbować, potem mnie wciąga i ... ehhh - sama wiesz :)

    teraz jeszcze zbieram na lakier do pokrycia decu i na jakąś bazę... czy coś tam... bo chciałabym bardzo spróbowac ... moze zrobię zrzutę :) po 1zł już by się uzbierało :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię próbować, to tylko świadczy o artystycznej mądrej duszy... Ooo!

    OdpowiedzUsuń

zostaw coś od siebie, myśl, uwagę, konstruktywną krytykę, albo pochwałę :)