Wszystkie zdjęcia i teksty zamieszczone na tej stronie są chronione prawem autorskim, użycie ich bez pisemnej zgody autora (mojej) jest zabronione! Wszystkie prezentowane na tym blogu prace oraz zdjęcia są mojego autorstwa ( jeśli pokazuję cudze prace lub zdjęcia to wyraźnie to zaznaczam), nie pozwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody!!!

żeby nie burczało w brzuszkach...

URODZINOWO- GWIAZDKOWO (czyli kiedy nasze Gwiazdki mają swoje święta :) )

23 grudnia, 2009

43. tylko świątecznie...



Mam masę zaległych informacji, zdjęć, podziękowań, wyróżnień...
ale nie mam czasu na nic :/

mimo, że nie przygotowaliśmy świąt... żadnych potraw - NIC, mój mąż jedynie jakąś krówkę dla teściowej poczyni pewnie dziś... ubierzemy też zaraz choineczkę, żywą, pachnącą... barszczyk z uszkami, prezenty pod choinkę i to tyle :)


Chcemy złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia...


klikajcie, aby powiększyć :)




_/\_

> _<
o`* o.*o`.
.' '*Q o *o
( () o*o* o'.
.-' o *0_Q.-'-;*o)
.' 0 Q 0()* `-.
* o*o . ‘Q * o )
o`-...-""-Q '-~'`0*.’
'` Q * 0*’Q. ‘ `-.)
*.' o . * '-‘o’’Q.*-oQ’.
* * ._()__0*Q.~-' ()* `
(o () * o* Q'.__Q o ()’´´*.'.
o'-.-' `--._ ’* Q *.-* * ``-.
.-' _Q_.-'~'-. ´()`-*.o’Q’
.' * o ..-' * o *. * 0 *oQ`) o*'
* 0.-~-._Q * 0 * ~. Q _.~-.*_0_.'
'._ * o () '-.___0___.-'Q o . '-.*
;--' 0‘Q * Q o * * 0‘ o *'-*.o
.o-' * ‘ '.___* .Q.~ - . 0 () Q *'.
* *‘ o * _.''Q~o..____.--'`--.*
|.....|


resztę zaległości... nadrobię po Świętach - mam nadzieję...

BUZIAKI DLA WSZYSTKICH!!!

[podpis.jpg]







3 komentarze:

  1. Zdrowych i Wesołych Świąt Bozego Narodzenia! God Jul!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziękujemy za życzenia z tak daleka :) odebrałam je dopiero dziś, ale nigdy nie jest moim zdaniem na "wzajemnie" :D

    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałam napisać, ze nigdy moim zdaniem nie jest ZA PÓŹNO :) ale jakoś mi się "zjadło" :p

    OdpowiedzUsuń

zostaw coś od siebie, myśl, uwagę, konstruktywną krytykę, albo pochwałę :)