Wszystkie zdjęcia i teksty zamieszczone na tej stronie są chronione prawem autorskim, użycie ich bez pisemnej zgody autora (mojej) jest zabronione! Wszystkie prezentowane na tym blogu prace oraz zdjęcia są mojego autorstwa ( jeśli pokazuję cudze prace lub zdjęcia to wyraźnie to zaznaczam), nie pozwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody!!!

żeby nie burczało w brzuszkach...

URODZINOWO- GWIAZDKOWO (czyli kiedy nasze Gwiazdki mają swoje święta :) )

05 stycznia, 2010

46. KILKA ZŁOTYCH DLA WOŚP!


POMOŻEMY??


Ja z pozoru nie mam wiele...
ale moje Dzieci są zdrowe!

nie mogę też ofiarować wiele, ale...
wierzę, że i to będzie tą kropelką,
która przyczyni się do stworzenia morza grosików :)
i dobrych SERC :)

tu moja aukcja:

http://aukcje.wosp.org.pl/site_images/1/0/wosp/branding/b_header2010_l.png


BUZIAKI DLA WSZYSTKICH!!!!!

Ewelina - Enid

10 komentarzy:

  1. Oglądałam Twojego misia u Ewy z raju lal, zapragnęłam mieć tez takiego;-)
    Moje "moloportowe" ma za zadanie wylicytować go dla mnie;-)
    http://brbaratoja.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga Basiu, zatem licytuj, bo każda 1zł dla WOŚP się przyda, ja o tym wiem :)

    zaglądałam do Ciebie nie raz, moja Droga :)
    pozdrawiam i życzę udanej licytacji, bądź pierwsza, zacznij :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny ten misiaczek

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć ENID, nie znalazłam Twojego maila na blogu, gdzie mogę napisać w sprawie misia... :-) Napisz proszę cokolwiek na: koronka@wp.eu a ja napisze o co mi chodzi.
    Dzieki
    koronka

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja Droga, wpadnij no do mię - chcę umilić Ci wtorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A co tu ostatnio taka cisza? Jak w końcu trafiłam, to na strajk?
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewelinko, zapraszam do mnie po wyróżnienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odezwij się w końcu! Pokaż jakąś pracę, niech dziewczyny zobaczą, że żyjesz.
    I aby Cię zmobilizować, (bo wiem, co tworzysz i jestem na bieżąco), to zapraszam po odbiór dwóch wyróżnień

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem początkująca w filcowaniu I baaardzo zadowolona z igieł jakie używam!! Uczę się sama. Metodą prób i błędów, ale sama. Do Oli już kiedyś zaglądałam, ma ciekawe kursiki, jak i wiele innych osób co filcują. Pozdrawiam ;-))

    OdpowiedzUsuń

zostaw coś od siebie, myśl, uwagę, konstruktywną krytykę, albo pochwałę :)