Wszystkie zdjęcia i teksty zamieszczone na tej stronie są chronione prawem autorskim, użycie ich bez pisemnej zgody autora (mojej) jest zabronione! Wszystkie prezentowane na tym blogu prace oraz zdjęcia są mojego autorstwa ( jeśli pokazuję cudze prace lub zdjęcia to wyraźnie to zaznaczam), nie pozwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody!!!

żeby nie burczało w brzuszkach...

URODZINOWO- GWIAZDKOWO (czyli kiedy nasze Gwiazdki mają swoje święta :) )

09 kwietnia, 2011

przeprowadzka :)

taaak, najwyższy czas na powrót, ale będzie pozytywniej :)
cieplej...

zapraszam Was serdecznie i wiosennie :)

klik w zdjęcie i już :) będziecie u mnie, w nowych progach :)


roślinki moich Rodziców...
aż trudno uwierzyć, że z takich maleństw wyrastają takie kolosy jak kapusta, kalafior, czy soczyste pomidorki :)


(a tak na marginesie, na prawdę w realu się przeprowadziliśmy, teraz mamy kawałek trawki :) drzewka owocowe i Rodziców nad głowami :p powoli zaczynamy remont i przystosowanie do mieszkania, teraz gnieździmy się na 30m... mało tu miejsca i czasu na twórczości :/ )

2 komentarze:

  1. Cześć. To ja Gosia :) Też zaczęłam blogować. Jak Ty zrobiłaś ten szablon bo ja nie chcę się grzebać w kodzie a chciałabym mieć jakiś swój szablon.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu! witam w swoich skromnych progach i witam wśród nas :) Blogowiczek!

    co do wystroju bloga... tak się składa, że robię sobie sama wszystko... bo lubię się bawić w graficzne pierdoły :)

    i zapraszam na mój nowy blog: nocnedlubaniny.blogspot.com

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

zostaw coś od siebie, myśl, uwagę, konstruktywną krytykę, albo pochwałę :)