Wszystkie zdjęcia i teksty zamieszczone na tej stronie są chronione prawem autorskim, użycie ich bez pisemnej zgody autora (mojej) jest zabronione! Wszystkie prezentowane na tym blogu prace oraz zdjęcia są mojego autorstwa ( jeśli pokazuję cudze prace lub zdjęcia to wyraźnie to zaznaczam), nie pozwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody!!!

żeby nie burczało w brzuszkach...

URODZINOWO- GWIAZDKOWO (czyli kiedy nasze Gwiazdki mają swoje święta :) )

29 lipca, 2009

1. o kurcze, założyłam własnego bloga :p ^^ - co z tego wyniknie? az sama z ciekawości pękam ;p


TO JEST MÓJ NOWY BLOG...


ponieważ wykorzystałam ostatnio blog moich Szczęść, teraz to zmieniam i TU będę umieszczać zdjęcia i wpisy, w których mowa będzie o moich "wytworach", jakie powstają po nocach... :)

bo na pewno pomyślałyście, ze ja akurat nie robię nic, tylko poluję na "Candy" i podziwiam prace innych :)
gdy tylko zreanimuję mój aparat, zacznę wstawiać zdjęcia...

TU
blog w którym jest tylko galeria - taka wiecie... do pokazania moim Klientom, których mam kilkoro... :)

Ale na dory początek wyróżnienie, które przed chwilą sama przygotowałam :) -


dla
DAMUREK, bo Jej kartka i przede wszystkim KORALE mnie powaliły :) , zmacałam, dotknęłam, noszę... i wiem już, co na prawdę tworzy- na zdjęciu nie da się tego pokazać :) Danusiu, jeszcze raz dziękujemy i obiecuję zdjęcia wkrótce!!! i dla LENY, bo też już wiem, ze robi coś wspaniałego, KARTKA ROCZNICOWA ma już swoje miejsce :) Jest tak piękna, ze żal mi jej narażać na kurz, i żal, żeby leżała w pudełku - będzie stała w folii :)

i jeszcze raz



---
Dziś jeszcze może uda mi się dostosować tego bloga tak, żeby wyglądał po mojemu :)

4 komentarze:

  1. Ojej, dziękuję ...... ale ja tylko wysłałam do Ciebie malutką nagrodę. Dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyróżnienie jest cudowne! Wzruszyłam się... że dla mnie!!! osobiste!!! Dziękuję :-)
    Życzę Ci weny twórczej i czekam na Twoje prace!
    Buziole :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Damurek- ale co innego oglądać na zdjęciach, a co innego mieć i móc dotknąć, obejrzeć z każdej strony...

    Leno - Dzięki :) weny mi w sumie nie brak, tylko wiecznie nie mam materiałów :/

    pokażę Wam co nieco :) jak tylko wrócę w pon. bo wyjeżdżam a tam, gdzie jadę nie mam internetu :/

    OdpowiedzUsuń
  4. To czekam... Miłego wyjazdu :-)

    OdpowiedzUsuń

zostaw coś od siebie, myśl, uwagę, konstruktywną krytykę, albo pochwałę :)