Wszystkie zdjęcia i teksty zamieszczone na tej stronie są chronione prawem autorskim, użycie ich bez pisemnej zgody autora (mojej) jest zabronione! Wszystkie prezentowane na tym blogu prace oraz zdjęcia są mojego autorstwa ( jeśli pokazuję cudze prace lub zdjęcia to wyraźnie to zaznaczam), nie pozwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody!!!

żeby nie burczało w brzuszkach...

URODZINOWO- GWIAZDKOWO (czyli kiedy nasze Gwiazdki mają swoje święta :) )

24 sierpnia, 2009

22. czasem można same sobie nieświadomie zrobić niespodziankę :) i proszę - ponad połowa niteczek jest :D + pasek do mojego naj naj ... Timexa :)


Dziś zajrzałam nieśmiało do mojej walizeczki z mulinkami... i ku mojej uciesze okazało się, że mam jakieś 60% kolorów potrzebnych do zaplanowanego obrazka :)

na tej kanwie, którą mam haftuje się tylko jedną niteczką z 6 mulinowych :) więc jest spora oszczędność i na materiale mały obrazek wychodzi, więc można spokojnie haftować maleństwa :)

zaczęłam już wyszywać, ale jeszcze nie warto nic pokazywać- ledwo mam ten kawałek podłogi i mankiet koszuli wystającej z szuflady i powoli zaczynam stojącego obok trampka :)

za to pokażę Wam mój pasek do zegarka :)

zrobiłam go w marcu, albo w kwietniu...
użyłam koralików szklanych, które dostałam od koleżanki w prezencie urodzinowym :)

trochę to zabawne zestawienie wyszło - sportowy Timex (którego uwielbiam) i parciany pasek... ale mnie się podoba, coś innego i niepowtarzalnego :) i jest na prawdę wygodny :)

klikajcie w zdjęcie, to zobaczycie jeszcze kilka w jednym :)

-----

ŚPIJCIE SMACZNIE :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zostaw coś od siebie, myśl, uwagę, konstruktywną krytykę, albo pochwałę :)