Wszystkie zdjęcia i teksty zamieszczone na tej stronie są chronione prawem autorskim, użycie ich bez pisemnej zgody autora (mojej) jest zabronione! Wszystkie prezentowane na tym blogu prace oraz zdjęcia są mojego autorstwa ( jeśli pokazuję cudze prace lub zdjęcia to wyraźnie to zaznaczam), nie pozwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody!!!

żeby nie burczało w brzuszkach...

URODZINOWO- GWIAZDKOWO (czyli kiedy nasze Gwiazdki mają swoje święta :) )

14 sierpnia, 2009

15. KO-LO-RO-WO - MOTYLKOWO :)


no i proszę, jak się zadomowiła ta Liliana :) taką jej miejscówę wymyśliłam :)

a jak kot śpi, to ją na kwiatki do donic wypuszczam :) hihihihih... Julii się baaardzooo podoba, mówi, że to chyba jakiś "motyl egzotyczny" :D

aaa, no, żeby się greenpeace nie przyczepili, albo jakieś tam inne ugrupowania ochronno-zwierzęco-roślinne, to dziurki w pokrywce są :p

(coraz bardziej się chyba robię potentegowana :p na pawdę, nigdy taka nie byłam, ostatnio zaczęło mi odbijać :p)



kurcze, nie ma to jak słoiczki po "Biedronkowym" koncentracie pomidorowym... teraz już w tych malutkich nie robią, a szkoda, były świetne do przypraw kuchennych, których ci u mnie dostatek :D


5 komentarzy:

  1. Poszalałaś ;-) Kiedyś trzeba! Buziole :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam, podziwiam. Jak takie maleństwa można tworzyć??? Dla mnie jest to coś czego jeszcze nie próbowałam i tymbardziej jestem pełna podziwu. Jesteś niesamowita.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Leno, no powiem Ci, ze tak zaszalałam, od kiedy te Wasze blogi zaczęłam oglądać z cudeńkami... ja nie umiem takich, ale wiesz, wydaje mi się, ze takim totalnym "dwu-leworękim beztalenciem" nie jestem :)

    Edit - baaadzooo dziękuję, nie sądziłam, ze coś tak miłego przeczytam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziak :) coraz lepiej ci idzie :) Zapraszam po odbiór wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń

zostaw coś od siebie, myśl, uwagę, konstruktywną krytykę, albo pochwałę :)