Wszystkie zdjęcia i teksty zamieszczone na tej stronie są chronione prawem autorskim, użycie ich bez pisemnej zgody autora (mojej) jest zabronione! Wszystkie prezentowane na tym blogu prace oraz zdjęcia są mojego autorstwa ( jeśli pokazuję cudze prace lub zdjęcia to wyraźnie to zaznaczam), nie pozwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody!!!

żeby nie burczało w brzuszkach...

URODZINOWO- GWIAZDKOWO (czyli kiedy nasze Gwiazdki mają swoje święta :) )

06 września, 2009

31. MiSiA GaBrYsIa... :)

Dziś moja Starsza Gwiazdka dostała ode mnie swojego misiaka :) misiową przyjaciółkę :)
już oglądała z nią bajki, nosiła ją w kieszeni spodni :) w planach są wspólne wycieczki, bo rozmiar misia temu sprzyja :) i... wspólne chodzenie do zerówki tez już zaplanowane, choć to dopiero za rok :) hihihih ależ sie uśmiałam, ale jak się Jula moja cieszyła...żebyście to widziały...
ale razem zdjęć im nie zrobiłam, jakoś nie miałam czasu później, teraz śpi Julia z Gabrysia swoją, ale nie będę jej tam błyskać fleszem...

Zdjęcia zrobiłam pod nieobecność mojej Córy :) bo to niespodzianka była :)



na warsztacie kolejny misiak, ale już w prezencie dla małego Kochanego Łobuziaczka w wieku mojej młodszej Karmelki :)

mam nadzieje, ze się spodoba :) i ze dostanie tyle miłości, ile dostała od mojej Julii mała Misia Gabrysia :)

a ja... zapałałam teraz uczuciem wielkim do filcowych pierdół... i kurcze do tego lakieru do decu... za mies. z kolejnego 'kieszonkowego" moze się go dorobię, a na Gwiazdkę odłoże na czesankę , igłę i takie tam... :)

(jak zrezygnowałam ze słodyczy i w ogóle z przyjemnosci smakowych takich... to mam jakieś 10zł mies. na pierdoły :) dla mnie... i schudnę moze :p)


DOBREJ NOCY WSZYSTKIM :*

7 komentarzy:

  1. o kolejny slodki misio !!!:D

    nie dziwie sie ze coreczka kocha swojego bo zrobiony z uczuciem i tylko jej :)no i od mamusi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej, dziekuję Wam, moje Drogie... Ulu- ak to prawda... ona już kocha tą misię... wszystko z nią robi, na prawdę, teraz mieszała ciasto na racuchy- pomagała tacie :) i misia Gabrysia dzielnie oglądała wszystko na kuchennym stole :D

    to jest cudowne uczucie, gdy ona tak docenia to, ze tylko ja dla NIEJ robię takie rzeczy- cieszy się z każdego drobiazgu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś wspaniałą MAMĄ!!! Nie jedno dziecko chciałoby, aby mama coś dla niej zrobiła.
    Miś jest cudowny i słodziutki, do kochania...
    Zapraszam Cię po odbiór wyróżnień :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewelinko,
    wszystkie są Twoje :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. o matko i córko... to zostałam osłodzona :) DZIĘKUJĘ< Kochana, ależ sie cieszę, mało nie skaczę na fotelu :D BUZIAKI, zaraz wrzucę jakąś ładną noteczkę :***

    OdpowiedzUsuń

zostaw coś od siebie, myśl, uwagę, konstruktywną krytykę, albo pochwałę :)