Wszystkie zdjęcia i teksty zamieszczone na tej stronie są chronione prawem autorskim, użycie ich bez pisemnej zgody autora (mojej) jest zabronione! Wszystkie prezentowane na tym blogu prace oraz zdjęcia są mojego autorstwa ( jeśli pokazuję cudze prace lub zdjęcia to wyraźnie to zaznaczam), nie pozwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody!!!

żeby nie burczało w brzuszkach...

URODZINOWO- GWIAZDKOWO (czyli kiedy nasze Gwiazdki mają swoje święta :) )

16 października, 2009

38. po przerwie dalsza część programu :) z ...

... podziękowaniami, jakże mogłoby być inaczej :)

Jeszcze przed wyjazdem dostałam wygrane - za złapany licznik :) kolczyki od Miluszki :)


Bardzo Dziękuję, nie miałam zbytnio czasu zrobić zdjęcia całości, więc wrzucam zdjęcie z Edyty bloga :)


cała koperta cudnie pachniała lawendą... aż mi się tak jakoś błogo zrobiło... a wtedy akurat miałam tego bolącego zęba :/
pudełeczko też było bardzo ładne... ale niestety Poczta Polska nie szanuje naszych przesyłek, mimo tego, że tyle za nie płacimy :/

udało mi się pudełeczko odratować, Edyto! DZIĘKI :)


---


a teraz dedykuję to serducho wszystkim tym Babeczkom wspierającym i podnoszącym na duchu :)

klikać w zdjęcie!

serce oczywiście ufilcowałam igiełką... tu bardziej szczegółowo :) tym razem ufilcowane na baaardzooo twardo.

Żeby przeciągnąć sznureczek przez całe serce wbiłam w nie drut do robienia na drutach- jeden z najcieńszych mojej Mamy...
ciężko było, oj ciężko, ale serce się nie rozpadało, tylko nie mogłam przekłuć go na wylot- trochę wysiłku musiałam w to wło
żyć :)
jestem zadowolona z końcowego efektu :)


na koniec Żyrafa mojej Córki Julii, narysowana dla Dziadka Adama - jako jedno ze wspomnień z ZOO :)


(w prezencie urodzinowym naszej Karmelce postanowiliśmy zafundow
ać dzień w ZOO, Julia też prosiła o to już od marca, więc od marca zbierałam na ten wyjazd... )

Julia chciała zobaczyć w ZOO, czy żyrafa ma... pępek :)

zobaczyć sie nie udało, były za daleko... :) ale żyrafę namalowała i żyrafę wysłaliśmy do MILIONA ŻYRAF, zobaczcie, Julia jest z siebie dumna, nie ukrywam, że ja też ;)


WAS też zachęcam, spełnijmy jedno z czyichś marzeń - niech uzbiera sobie ten milion i udowodni wszystkim, że można :)

BUZIAKI DLA WAS WSZYSTKICH :)


2 komentarze:

zostaw coś od siebie, myśl, uwagę, konstruktywną krytykę, albo pochwałę :)