Wszystkie zdjęcia i teksty zamieszczone na tej stronie są chronione prawem autorskim, użycie ich bez pisemnej zgody autora (mojej) jest zabronione! Wszystkie prezentowane na tym blogu prace oraz zdjęcia są mojego autorstwa ( jeśli pokazuję cudze prace lub zdjęcia to wyraźnie to zaznaczam), nie pozwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody!!!

żeby nie burczało w brzuszkach...

URODZINOWO- GWIAZDKOWO (czyli kiedy nasze Gwiazdki mają swoje święta :) )

23 października, 2009

39. Anioły są wśród nas... Aniołem każdy może być :)


znów długo mnie nie było...

wszystko za sprawą technicznych problemów - komp nam się rozsypał :/
ale już w miarę działa :D

LENKO, HENIU, ukłony i buziaki...

post miał być o ANIOŁACH :) Was też do nich zaliczam... :) spadliście nam z nieba w końcu i to w samą porę :*

mam nadzieję, że Królewna Ada - Scraperka już lepiej i zdrowieje?



ale największą radochę zrobiła taka jedna pewna KOCHANA ANIELICA z całą rodziną Aniołkową :) naszym Gwiazdkom...
już dziękowałam, One też... ale podziękowań nigdy za wiele i dlatego jeszcze raz ... DZIĘKUJĘ z całego serca!
Gwiazdki są w niebo wzięte... baaaaardzooo się cieszą, takich prezentów nie widziały jeszcze nigdy na oczy... i ja chyba tez nie :p

jestem wzruszona, poruszona i ogółem happy!
to wspaniałe, że jeszcze można spotkać takich LUDZI jak WY!!!!


ja też chciałabym komuś pomóc... choć nie bardzo mogę jeszcze wspomagać materialnie :(... ale gdy tylko coś uzbieram, to wspomogę...

Ale Wy- Scraperki może już dziś możecie? może macie jakieś zbędne drobiazgi, z którymi od dawna nie wiedziałyście, co zrobić, może macie jakieś wstążeczki, nitki, sznurki i guziki?
Wam juz może się nie przydadzą, ale IM TAK!!!

KOCHANE DZIECIAKI chętnie je wykorzystają na 100 różnych sposobów, bo ich wyobraźnia jest jeszcze większa od naszej !

TU

jest organizowana zbiórka materiałów plastycznych, papierków i innych przydasi, niekoniecznie tych "profesjonalnych" :)


KREATYWNE SŁONKA NA PEWNO BAAARDZOOO SIĘ UCIESZĄ I POKAŻĄ SWOJĄ WDZIĘCZNOŚĆ W PRACACH!!!


na tym kończę ten króciutki post, bo główka coś mnie już pobolewa...
już wkrótce przedstawię jeden z moich "tajnych" projektów :p

a tym czasem życzę Wam: snów słodkich i kolorowych, jak tęczowy tort - tak mówimy sobie z moją Starszą Latoroślą na "dobranoc" :)
(oprócz karaluchów i innych robali, które ślemy pod poduchy, rzecz jasna :) )

1 komentarz:

zostaw coś od siebie, myśl, uwagę, konstruktywną krytykę, albo pochwałę :)